سایر بخش ها
صفحه اصلی تبلیغات اینترنتی کسب درآمد درباره ما اخبار سایت استاندارد بنرها سوالات متداول سفارش طراحی قوانین و مقررات تماس با ما ورود ثبت نام
اخبار سایت
آخرین خبرهای سایت تبلیغ ایرانی را در این بخش بخوانید.
تاریخ: 1 شهریور ماه 1392
صورتحساب درآمد سایت ها و وبلاگ ها از کلیک های انجام شده در بازه زمانی 15 مرداد تا 31 مرداد صادر و مبلغ درآمد به موجودی کاربران افزوده شد. کلیه کاربرانی که موجودی حساب آنان بیش از 10.000 تومان می باشد می توانند درخواست واریز خود را برای ما ارسال کنند تا هزینه موردنظر به حساب بانکی کاربران واریز گردد.
همچنین می توانید از درآمدهای خود جهت نمایش تبلیغات در شبکه تبلیغ ایرانی نیز استفاده کنید.
تاریخ: 21 مرداد ماه 1392
با سلام
با توجه به برنامه ریزی های انجام شده جهت رشد و توسعه شبکه تبلیغ ایرانی جهت دستیابی به اهداف و سیاست های کلی مدیران سایت ، امکانات جدید به بخش های سایت افزوده گردید. بدین منظور شرح مختصری از تغییرات و امکانات ایجاد شده به شما کاربران گرامی ارائه می گردد:

بخش آگهی ها:
- ارائه گزارش آماری دقیق و شفاف از وضعیت و هزینه هر کلیک بصورت روزانه و ماهانه
- افزودن امکان تعیین ساعات شبانه روز و روزهای هفته جهت نمایش آگهی
- افزودن امکان عدم نمایش آگهی در سایت های کم بازدید
- افزایش کلی هزینه کلیک ها با توجه به امکانات جدید
- افزوده شدن سایز های جدید به آگهی ها در دو سایز 728 در 90 پیکسل و 300 در 250 پیکسل

همچنین کلیه کاربرانی که در شبکه تبلیغ ایرانی آگهی درج کرده اند می توانند از امکانات جدید براحتی استفاده کنند و هزینه هر کلیک با توجه به امکانات انتخاب شده تعیین می شود.بدین صورت هر زمان که بخواهید نیز می توانند استفاده از امکانات آگهی را لغو کرده تا هزینه کلیک ها بر اساس هزینه اولیه هر کلیک محاسبه شود.


بخش سایت ها:
- افزوده شدن سایز های جدید نمایش آگهی در دو سایز 728 در 90 پیکسل و 300 در 250 پیکسل
- بهینه سازی سیستم ضد تقلب سایت و افزایش سرعت بارگذاری فایل بنرها
- رتبه بندی سایت ها و وبلاگ ها بر اساس رتبه های اعتبار سنجی و افزایش کیفیت سایت های نمایش دهنده

لازم به ذکر است شبکه تبلیغ ایرانی همواره تلاش خود را در جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات ارائه شده انجام داده تا بتواند رضایت هرچه بیشتر کاربران و مشتریان را جلب نماید.
تاریخ: 16 مرداد ماه 1392
صورتحساب درآمد سایت ها و وبلاگ ها از کلیک های انجام شده در بازه زمانی 1 مرداد تا 15 مرداد صادر و مبلغ درآمد به موجودی کاربران افزوده شد. کلیه کاربرانی که موجودی حساب آنان بیش از 10.000 تومان می باشد می توانند درخواست واریز خود را برای ما ارسال کنند تا هزینه موردنظر به حساب بانکی کاربران واریز گردد.
همچنین می توانید از درآمدهای خود جهت نمایش تبلیغات در شبکه تبلیغ ایرانی نیز استفاده کنید.
تاریخ: 10 مرداد ماه 1392
جهت ارتقاء سطح کیفی سایت های نمایش دهنده تبلیغات ، سایت ها و وبلاگ هایی که طی دوره فعالیت آمار بازدید کمی دارند در دوره های زمانی مختلف توسط سایت های اعتبار سنجی بررسی و در صورت عدم کسب رتبه مناسب ، غیر فعال می شوند. لازم به ذکر است درآمد این گونه سایت ها قبلا در صورتحساب دوره های قبل درج شده و مبلغی از درآمد کاربران کسر نمی گردد.
تاریخ: 1 مرداد ماه 1392
صورتحساب درآمد سایت ها و وبلاگ ها از کلیک های انجام شده در بازه زمانی 15 تیر تا 31 تیر صادر و مبلغ درآمد به موجودی کاربران افزوده شد. کلیه کاربرانی که موجودی حساب آنان بیش از 10.000 تومان می باشد می توانند درخواست واریز خود را برای ما ارسال کنند تا هزینه موردنظر به حساب بانکی کاربران واریز گردد.
همچنین می توانید از درآمدهای خود جهت نمایش تبلیغات در شبکه تبلیغ ایرانی نیز استفاده کنید.
دیگر صفحات :
1 2 3
...
23 24 25 26 27
...
29 30 31
کلیه حقوق مادی ، معنوی و نرم افزاری این سایت برای تبلیغ ایرانی محفوظ است.
© 1397 TabligheIrani.ir