سایر بخش ها
صفحه اصلی تبلیغات اینترنتی کسب درآمد درباره ما اخبار سایت استاندارد بنرها سوالات متداول سفارش طراحی قوانین و مقررات تماس با ما ورود ثبت نام
اخبار سایت
آخرین خبرهای سایت تبلیغ ایرانی را در این بخش بخوانید.
تاریخ: 23 آبان ماه 1395
با توجه به استقبال آگهی دهندگان از هدفمندی نوع نمایش در سایت های با بازدید متوسط و سایت های پربازدید و لزوم توسعه سایت های نمایش دهنده در این دو دسته ، از تاریخ 1 آذر ماه 1395 مبلغ 10 تومان به هزینه هدفمندی ذکر شده افزوده خواهد شد. لازم به ذکر است افزایش مبلغ هر کلیک برای آگهی های فعال که از این نوع هدفمندی استفاده می کنند ، در تاریخ اعلام شده لحاظ می گردد.
تاریخ: 1 آبان ماه 1395
به اطلاع نمایش دهندگان گرامی می رسانیم صورتحساب درآمد سایت ها و وبلاگ ها از کلیک های انجام شده در بازه زمانی 1 مهر تا 30 مهر صادر و مبلغ درآمد به موجودی کاربران افزوده شد. کلیه کاربرانی که موجودی حساب آنان بیش از 20.000 تومان می باشد می توانند درخواست واریز خود را برای ما ارسال کنند تا هزینه موردنظر به حساب بانکی کاربران واریز گردد.
همچنین می توانید از درآمدهای خود جهت نمایش تبلیغات و شارژ آگهی های خود در شبکه تبلیغ ایرانی نیز استفاده کنید.
تاریخ: 1 مهر ماه 1395
به اطلاع نمایش دهندگان گرامی می رسانیم صورتحساب درآمد سایت ها و وبلاگ ها از کلیک های انجام شده در بازه زمانی 1 شهریور تا 31 شهریور صادر و مبلغ درآمد به موجودی کاربران افزوده شد. کلیه کاربرانی که موجودی حساب آنان بیش از 20.000 تومان می باشد می توانند درخواست واریز خود را برای ما ارسال کنند تا هزینه موردنظر به حساب بانکی کاربران واریز گردد.
همچنین می توانید از درآمدهای خود جهت نمایش تبلیغات و شارژ آگهی های خود در شبکه تبلیغ ایرانی نیز استفاده کنید.
تاریخ: 25 شهریور ماه 1395
جهت افزایش کارایی و بهبود کیفیت نمایش تبلیغات در سایت های نمایش دهنده ، بروز رسانی جدیدی در کد های نمایش تبلیغات انجام گرفته است که شامل موارد زیر می باشد:
- بهبود عملکرد نمایش تبلیغات زمان لود آگهی بدون تاثیر بر لود محتوای وب سایت
- بهینه سازی و کوتاه شدن کدهای نمایش تبلیغات شناور
- افزوده شدن سایز جدید نمایش بنر در اندازه 600 در 300 پیکسل
- افزوده شدن کد نمایش تبلیغات در پنجره ورودی سایت بصورت ریسپانسیو
- امکان نمایش تبلیغات در سایت ها با پروتوکل SSL

لذا به کلیه نمایش دهندگان عزیز پیشنهاد می کنیم جهت استفاده از امکانات جدید نمایش تبلیغات از بخش کد های نمایش آگهی ، کد های فعلی را با کد های جدید جایگزین کنند.
همچنین یادآور می شویم با توجه به اینکه نمایش تبلیغات در سایز های بزرگتر احتمال انجام کلیک را افزایش می دهد جهت کسب درآمد بیشتر از کد های نمایش تبلیغات در سایز های بزرگتر استفاده کنید.
تاریخ: 1 شهریور ماه 1395
به اطلاع نمایش دهندگان گرامی می رسانیم صورتحساب درآمد سایت ها و وبلاگ ها از کلیک های انجام شده در بازه زمانی 1 مرداد تا 31 مرداد صادر و مبلغ درآمد به موجودی کاربران افزوده شد. کلیه کاربرانی که موجودی حساب آنان بیش از 20.000 تومان می باشد می توانند درخواست واریز خود را برای ما ارسال کنند تا هزینه موردنظر به حساب بانکی کاربران واریز گردد.
همچنین می توانید از درآمدهای خود جهت نمایش تبلیغات و شارژ آگهی های خود در شبکه تبلیغ ایرانی نیز استفاده کنید.
دیگر صفحات :
1 2 3
...
10 11 12 13 14
...
29 30 31
کلیه حقوق مادی ، معنوی و نرم افزاری این سایت برای تبلیغ ایرانی محفوظ است.
© 1397 TabligheIrani.ir