سایر بخش ها
صفحه اصلی تبلیغات اینترنتی کسب درآمد درباره ما اخبار سایت استاندارد بنرها سوالات متداول سفارش طراحی قوانین و مقررات تماس با ما ورود ثبت نام
اخبار سایت
آخرین خبرهای سایت تبلیغ ایرانی را در این بخش بخوانید.
تاریخ: 1 فروردین ماه 1394
حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد را به تمامی هموطنان عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای شما عزیزان خواستاریم.
به اطلاع نمایش دهندگان گرامی می رسانیم صورتحساب درآمد سایت ها و وبلاگ ها از کلیک های انجام شده در بازه زمانی 1 اسفند تا 29 اسفند صادر و مبلغ درآمد به موجودی کاربران افزوده شد. کلیه کاربرانی که موجودی حساب آنان بیش از 15.000 تومان می باشد می توانند درخواست واریز خود را برای ما ارسال کنند تا هزینه موردنظر به حساب بانکی کاربران واریز گردد.
همچنین می توانید از درآمدهای خود جهت نمایش تبلیغات و شارژ آگهی های خود در شبکه تبلیغ ایرانی نیز استفاده کنید.
لازم به ذکر است با توجه به ایام تعطیلات نوروز درخواست های واریز کاربران صرفا در روز های غیر تعطیل قابل انجام خواهد بود.
تاریخ: 1 اسفند ماه 1393
در حالی که به پایان سال جاری نزدیک می شویم به اطلاع نمایش دهندگان گرامی می رسانیم صورتحساب درآمد سایت ها و وبلاگ ها از کلیک های انجام شده در بازه زمانی 1 بهمن تا 30 بهمن صادر و مبلغ درآمد به موجودی کاربران افزوده شد. کلیه کاربرانی که موجودی حساب آنان بیش از 15.000 تومان می باشد می توانند درخواست واریز خود را برای ما ارسال کنند تا هزینه موردنظر به حساب بانکی کاربران واریز گردد.
همچنین می توانید از درآمدهای خود جهت نمایش تبلیغات و شارژ آگهی های خود در شبکه تبلیغ ایرانی نیز استفاده کنید.
تاریخ: 29 بهمن ماه 1393
با سلام
به اطلاع کاربران گرامی می رسانیم جهت انجام روند بروز رسانی نرم افزاری سایت از ساعت 11 صبح روز 30 بهمن ماه به مدت چند ساعت دسترسی به امکانات سایت محدود می گردد. لذا از شکیبایی شما سپاسگزاریم.
تاریخ: 12 بهمن ماه 1393
ضمن تشکر از همراهی بلند مدت نمایش دهندگان با شبکه تبلیغ ایرانی که همواره در جهت پیشبرد اهداف و توسعه تبلیغات ما نقش بسزایی داشته اند به اطلاع می رسانیم جهت کسب رضایت بیشتر نمایش دهندگان و ایجاد فضای بهتر تبلیغاتی برای این دسته از کاربران بویژه سایت های پربازدید ، درآمد کلیک های انجام شده از تاریخ 15 بهمن ماه 1393 بسته به میزان بازدید سایت ها (رتبه بندی بر اساس رتبه الکسا) افزایش پیدا کرده که به همین منظور درآمد هر کلیک صحیح تا سقف 100 تومان برای سایت های معمول درنظر گرفته خواهد شد.

جزئیات بیشتر در صفحه نمایش دهندگان در لینک زیر قابل مشاهده خواهد بود:

http://tabligheirani.com/publisher.php
تاریخ: 1 بهمن ماه 1393
امیدواریم روز های زمستانی خوبی رو سپری کرده باشید. به اطلاع نمایش دهندگان گرامی می رسانیم صورتحساب درآمد سایت ها و وبلاگ ها از کلیک های انجام شده در بازه زمانی 1 دی تا 30 دی صادر و مبلغ درآمد به موجودی کاربران افزوده شد. کلیه کاربرانی که موجودی حساب آنان بیش از 15.000 تومان می باشد می توانند درخواست واریز خود را برای ما ارسال کنند تا هزینه موردنظر به حساب بانکی کاربران واریز گردد.
همچنین می توانید از درآمدهای خود جهت نمایش تبلیغات و شارژ آگهی های خود در شبکه تبلیغ ایرانی نیز استفاده کنید.
دیگر صفحات :
1 2 3
...
15 16 17 18 19
...
29 30 31
کلیه حقوق مادی ، معنوی و نرم افزاری این سایت برای تبلیغ ایرانی محفوظ است.
© 1397 TabligheIrani.ir