سایر بخش ها
صفحه اصلی تبلیغات اینترنتی کسب درآمد درباره ما اخبار سایت استاندارد بنرها سوالات متداول سفارش طراحی قوانین و مقررات تماس با ما ورود ثبت نام
اخبار سایت
آخرین خبرهای سایت تبلیغ ایرانی را در این بخش بخوانید.
تاریخ: 1 فروردین ماه 1392
ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن بهار طبیعت و سال جدید خدمت کاربران گرامی ، به اطلاع میرسانیم صورتحساب درآمد سایت ها و وبلاگ ها از کلیک های انجام شده در بازه زمانی 16 اسفند تا 30 اسفند صادر و مبلغ درآمد به موجودی کاربران افزوده شد. کلیه کاربرانی که موجودی حساب آنان بیش از 10.000 تومان می باشد می توانند درخواست واریز خود را برای ما ارسال کنند تا هزینه موردنظر به حساب بانکی کاربران واریز گردد. همچنین می توانید از درآمدهای خود جهت نمایش تبلیغات در شبکه تبلیغ ایرانی نیز استفاده کنید.
تاریخ: 16 اسفند ماه 1391
صورتحساب درآمد سایت ها و وبلاگ ها از کلیک های انجام شده در بازه زمانی 1 اسفند تا 15 اسفند صادر و مبلغ درآمد به موجودی کاربران افزوده شد. کلیه کاربرانی که موجودی حساب آنان بیش از 10.000 تومان می باشد می توانند درخواست واریز خود را برای ما ارسال کنند تا هزینه موردنظر به حساب بانکی کاربران واریز گردد. همچنین می توانید از درآمدهای خود جهت نمایش تبلیغات در شبکه تبلیغ ایرانی نیز استفاده کنید.
تاریخ: 1 اسفند ماه 1391
صورتحساب درآمد سایت ها و وبلاگ ها از کلیک های انجام شده در بازه زمانی 16 بهمن تا 30 بهمن صادر و مبلغ درآمد به موجودی کاربران افزوده شد. کلیه کاربرانی که موجودی حساب آنان بیش از 10.000 تومان می باشد می توانند درخواست واریز خود را برای ما ارسال کنند تا هزینه موردنظر به حساب بانکی کاربران واریز گردد. همچنین می توانید از درآمدهای خود جهت نمایش تبلیغات در شبکه تبلیغ ایرانی نیز استفاده کنید.
تاریخ: 16 بهمن ماه 1391
صورتحساب درآمد سایت ها و وبلاگ ها از کلیک های انجام شده در بازه زمانی 1 بهمن تا 15 بهمن صادر و مبلغ درآمد به موجودی کاربران افزوده شد. کلیه کاربرانی که موجودی حساب آنان بیش از 10.000 تومان می باشد می توانند درخواست واریز خود را برای ما ارسال کنند تا هزینه موردنظر به حساب بانکی کاربران واریز گردد. همچنین می توانید از درآمدهای خود جهت نمایش تبلیغات در شبکه تبلیغ ایرانی نیز استفاده کنید.
تاریخ: 8 بهمن ماه 1391
طی گزارشات کاربران به تازگی آنتی ویروس Avast سایت شبکه تبلیغ ایرانی رو بلوکه کرده و مانع دسترسی کاربرانی که این آنتی ویروس روی سیستمشون نصب شده به سایت و اسکریپت آگهی ها میشه. با توجه به درخواست کاربران جهت رفع مشکل پیگیری های لازم توسط مدیران شبکه با پشتیبانی نرم افزاری شرکت Avast انجام شد که اعلام کردند مشکل از اونها بوده و اشتباها این اتفاق رخ داده که در آپدیت های بعدی مشکل رفع میشه. لذا کاربران می تونند موقتا از این آنتی ویروس استفاده نکرده و نرم افزار دیگری رو جایگزین کنند و یا مدتی صبر کنند تا با بروز رسانی این نرم افزار مشکل عدم دسترسی کاربران رفع بشه. در صورت بروز هرگونه مشکل مشابه می توانید با ما از طریق بخش پشتیبانی کاربران و یا فرم تماس مکاتبه کنید.
دیگر صفحات :
1 2 3
...
26 27 28 29 30 31
کلیه حقوق مادی ، معنوی و نرم افزاری این سایت برای تبلیغ ایرانی محفوظ است.
© 1397 TabligheIrani.ir